pondelok, 13. februára 2017

Zaľúbené darčeky pre VÁS !♥


Kôli zmene práce a následne neplánovanej PN som zanedbala môj blog posledné týždne. Priznávam sa, ani som nič nepiekla! Po dlhšej odmlke som sa teda rozhodla, že Vás obdarujem, a to rovno troch z Vás. Pripravila som si pre Vás valentínske giveaway! 
Séria milých a zaľúbených darčekov pre Vaše pečenie poputuje tomu, koho vyžrebujem 24.2.2017. Stačí ak mi napíšete (do správy, do mailu, do komentu, na blog či na facebook stránku) čo doma najradšej pečiete svojim milovaným, čo má u Vás vždy zaručený úspech. Víhercov budem kontaktovať správou 24.2. po 12:00 hod.

A nezabudnite 14.2. potešiť Vášho miláčika, najlepšie niečím sladkým, keďže láska ide aj cez žalúdok. Inšpirujte sa receptami ♥ VALENTÍN ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára