utorok, 1. apríla 2014

o mne

Vitajte! 
Volám sa Veronika ( Niki ), mám 27 rokov a tak ako mnoho z Vás aj ja milujem sladké dobroty. Pečenie sa stalo mojou vášňou od kedy som mala vlastnú kuchyňu (rozumej prenajatý sporák v prenajatom byte) a mala som pre koho piecť. Ale prsty od cesta a zásteru od múky som mávala už keď som ako malá pomáhala v babkinej kuchyni.

Najviac ulietam na mafinoch a čískejkoch (I love muffins & cheesecakes), a milujem zdobenie cupcakes - mini tortičiek, ktoré sa stávajú čoraz populárnejšie i v našich končinách. Keď je mascarpone či maslo v akcii, neváham piecť aj 3-krát do týždňa. Nemám rada droždie, klasické tortové krémy a puding v koláčoch. Milujem vôňu roztápajúceho sa masla a nedám dopustiť na silikónové formy. Ak príde reč na rôzne vychytávky-pomôcky pre kreatívne pečenie a iné „gadgety“ tak sa nepoznám a som schopná míňať viac než je zdravé. Veľmi ma teší, keď moje výtvory nevydržia do ďalšieho dňa, a keď si ľudia pýtajú dupľu. Po večeroch pozerám na webe videá o zdobení zákuskov a správnej príprave obávaných macarons. 

Tento blog som začala hlavne preto, lebo ma už nebavilo počúvať „to je presne pre teba – začni blogovať!“ (vďaka Martina). Ale hlavne ako inšpirácia pre priateľov i neznámych ľudí, ktorý hľadajú zaujímavé no jednoduché recepty. Nie som žiaden profi-pekár, ale veľmi rada sa s Vami podelím o svoje skúsenosti a typy na pečenie. Všetky recepty v mojom blogu sú mnou odskúšané a zdokumentované. 

Najčastejšie pečiem už spomínané cheesecake, muffiny a cupcakes, ale snažím sa udržať svoj blog rôznorodejší. Nájdete tu recepty na slané i sladké dobroty, návody a rôzne triky, ktoré môžete použiť vo svojej kuchyni. Baví ma experimentovať a vymýšľať vlastné recepty (podľa toho čo je práve v chladničke či rastie na záhrade). Uprednostňujem skôr jednoduchšie a nenáročné recepty, z kvalitných (najlepšie slovenských) surovín, ktoré sú bežne dostupné v našich obchodoch. Tak si môžete všetky recepty odskúšať doma. 

Ďakujem, že ste sa stavili, cíťte sa tu dobre a nechajte sa inšpirovať. Uvítam všetky Vaše otázky a pripomienky, a budem sa tešiť z Vašich LIKE, COMMENTs a SHARE aj na mojej facebook stránke.


feel free to contact me by e-mail:  niki.love.muffin@gmail.com

1 komentár: